onsdag 8 september 2010

En härlig höstdag!!

Idag känner jag muskler jag aldrig trodde jag hade. Varje steg och rörelser som jag tar gör ont! GÖTT, för då vet jag att träningen gav lite effekt på min otränade och feta kropp!
Idag har det varit ett helt fantastiskt höstväder ute!
Hämtade killarna på dagis och gick direkt till lekparken där lite mellis intogs i en underbar höst sol!! Fan va jag älskar hösten, iallafall när solen är framme;-) Tyvärr kunde vi inte stanna så länge. Någon var så hemskt bajsnödig, så det var bara att packa ihop och gå hem.... De blir aldrig som man tänkt sig när man har barn....;-)

Fabian gungande för sin allra första gång i sitt liv! Lite läskigt var det, speciellt när storebröderna kom och knuffade på i en väldigt hög fart... Bara att vänja sig att vara den minsta lillebrodern som förmodligen kommer att få utstå massor av utmaningar och bråk med sina storebröder....;-)

3 kommentarer:

  1. SÖTISAR!!!! men du kalla inte dig själv för fet för det ÄR du inte!!!! Ingen ser dig som det mer än möjligtvis du själv. Dessutom har du jäkligt snygga ben!!! puss och kram H.

    SvaraRadera
  2. Vilken goding som sitter o gungar!! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!