onsdag 1 september 2010

Halsont...:-(

Bacillerna har hoppat över på mej istället för Alfred... Kände när jag gick och la mej igår att något inte stämde i kroppen, värk i varje led, öm och halsont:-( Jag har liksom inte tid att bli sjuk nu. Jag kan inte vara sjuk med 3 barn hemma som springer runt, det är en omöjlighet... Så hur dålig jag än må känna mej idag så är det bara att bita ihop... Det får bli till att knapra värktabletter hela dagen lååång.
Alfred därimot är pigg som en liten lärka. Han är som vanligt och springer omkring och retas med allt och alla.... Hoppas att det håller i sig så att inte febern kommer smygandes i eftermiddag. Eller missförstå mej rätt, lite feber då så att han lugnar ner sig lite så att hans stackars mamma får lite lugn och ro.
Egentligen ska jag inte klaga för det är ju bara en liten förkylning, det finns ju faktiskt andra hemska sjukdomar..:-( Men jag känner mej lite klen nu, nästan som om jag vore en man som vore sjuk som tycker lite synd om mej själv;-)....

1 kommentar:

  1. Vill först tacka dig för en super bra blogg. är inne å läser den varje dag faktiskt ;) å ett jätte krya på dig, kram katarina

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!