torsdag 23 september 2010

Någon som tagit mitt humör....

Är det någon som har sätt till eller tagit mitt humör? I så fall var vänlig och lämna tillbaka det omgående.....
Jag vet inte vad det är, men en känsla låt-mej-vara-prata-inte-med sur-kärringen-mamma-Karolin syndromet är det just nu:-(
Inte så lätt att känna det med huset full av ungar som alla vill ha bara min uppmärksamhet. Dessutom MÅSTE jag städa. Ja jag vet att det inte finns några måsten. Men just nu gör det de med tanke på att man inte kan gå barfota på golvet utan att det är risk för att fastna med sina fötter... Jag som plockade ihop så fint igår, idag ser det hemskare ut än någonsin.. Jag undrar just vem fan det var som var här och stökade till imorse innan vi åkte på babysimmet?? Ja jag vet att jag inte borde klaga för att jag har det så bra bla bla bla bla... Men jag måste oxå få vara lite sur ibland...
Ett, två och tre nu ska jag jäklar i mej hämta tillbaka mitt humör!!! Hatar när humöret försvinner så där och den sura, bittra och hemska Karolin kommer fram.....
Önska mej lycka med jakten!

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur många ggr per dag jag tänker att det är totalt meningslöst att städa och plocka medan barnen är vakna. Det tar 5 min så ser det ut som ett krigsfält igen...

    Lycka till med humörjakten ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. du skulle nog behöva koma iväg och bara vara Karolin. åk iväg en dag och stanna borta över natten, drick vin och slappna av. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!