onsdag 22 september 2010

Tjej besök!!!

Idag har vi haft besök av Elin och hennes söta Svea! Vi träffades på BB när Fabian var inne på sin solning, vi har sedan haft kontakt via facebook och idag nästan 7 månader efter att de föddes så träffades vi igen!
Det är så roligt att träffa nya personer och tack vare fejjan så kan man ju oxå hålla kontakt. Tycker att det är lite tråkigt att det inte fanns för 5 år sedan när jag fick Douglas för då låg jag med ett stort gäng glada mammor, som jag tyvärr inte har någon kontak med. Men som jag nog får ta och söka upp nu;-)!

Fabian hade så fullt upp med sin lek med Svea så han hann knappt sova sin middag. Dessutom förvånade han mej med att han nästan satt ner själv hela tiden! Så nu kan min minsta lille lilleman sitta helt själv! *STOLT MAMMA*
Tack Elin och Svea för en mysig förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!