onsdag 25 april 2012

Aj aj mina fossingar....



Sparkade av mej mina skyhöga klackskor så fort jag kom in i bilen och nu vilar dom skönt på instrumentpanelen;)!
Kvällen var suuuuper bra och trevlig!!
Det slank inte bara ner 2 glas vin, nej utan snarare 5 och nu känner jag hur det susar gott i luvan;)!!
Alltså det är ju ändå lill lördag idag så...;)
Nu har vi så där 3 timmar i bilen på väg hem och jag ska knåda mina ömma fötter så att jag kan springa imorgon, ja för dom ömmar väldigt mycket just nu. Är inte alls van att gå i så höga klackskor... Men vill man vara fin så får man lida pin;)!!
Risken är väääldigt stor att jag kommer att somna här i det sköna bilsätet!;)
Natti natt på er alla söta!!

3 kommentarer:

  1. bra att det var en trevlig kväll, sov sött! :)

    SvaraRadera
  2. Aj aj!
    Hoppas fötterna mår bättre nu :-)
    Kramar K

    SvaraRadera
  3. GOD MORGON säger jag!

    Hoppas du fick sova gott, fötterna känns ok idag och skallen också. ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!