lördag 28 april 2012

Ännu en gång undrarar man ju...

-Varför bor vi inte vid havet??
Idag när vi gick på strandpromenaden i Varberg så frågade vi oss ännu en gång: -Varför bor vi inte vid det vackra havet? Jag tror minsann att vi får ta och tänka över vart vi bor i landet;-) Ja för att bo vid havet skulle verkligen vara sååå ljuvligt!
Havet är havet och jag älskar det året om! Så mäktigt och så underbart!

Vi vinkade hej då i eftermiddag av Varberg, pappa, Ann Britt och Douglas! Japp Douglas ska stanna där några dagar och få lite välbehövlig semester från sina jobbiga bröder och föräldrar;-)
Nu har vi krupit upp i soffan med mätta magar och ett STORT glas vin i handen! Imorgon hoppas vi på en stor sol och besök på stranden!;-)

4 kommentarer:

  1. :-) Förstår dig så väl!
    Den frågan och känslan tog mig hit där jag är idag - hemma.På Smögen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ska absolut, någon dag..., ta mina när å kära med mig och flytta till havet!
    Vet precis vad du menar!!! Älskar havet!!

    Ha en fortsatt go kväll!! ♥

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt för Douglas att få vara själv hos morfar!
    Jag har svårt att inte bo längs med kusten, är uppväxt vid Blekingekusten.
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!