fredag 27 april 2012

Container?

Jonas har fått för sig att han tycker att min bil ser ut som en container och kallar numera min bil containern istället för bil... Alltså har ni någon aning om vad han pratar om? Jag kan absolut inte förstå att han tycker så...;-) *blink*blink*
Förstår inte hur det kan bli sådan röra i bilen? En endaste grej har jag där och det är min väska, resten är ungarnas... Hmm kanske ska jag tvinga ut dem och börja städa min container bil så att det blir lite ordning och reda i den?;-)

5 kommentarer:

  1. Haha! Trevligt o se att det inte bara är min bil som ser ut sådär... =D

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att jag inte är ensam!!
    kram / Lena

    SvaraRadera
  3. Hahaha jojo ;-)
    Den tjusigaste container jag någonsin sett!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där. Så ser det ut för jämnan i våran bil tycker jag. Lika hos oss att det är barnens grejer, kläder osv. Suck :)

    SvaraRadera
  5. Men.. hur kan du ha en sån bil :-((( *fniss*

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!