fredag 13 april 2012

Dagisplats -check!

Fick hem ett papper häromdagen som bekräftade att lilla Fabian fått en dagisplats! Det känns sååå bra och han fick dessutom en plats på den förskolan som vi önskade som förtstahandsval!
Vilken tur och vilket flyt att de kunde fixa till det så fort som jag önskade! Kanske har vinden vänt och det nu börjar bli lite flyt i vår tillvaro igen!?;-)
Så den 23 april vankas det inskolning och han ska bli en liten dagispojk! Det känns lite vemodigt, men samtidigt superbra! Jag har ändå haft den stora fördelen att kunnat varit hemma tillsammans med honom i över 2 år!

Idag är det fredagen den 13... Ännu har vi inte märkt någon otur...;-) Nej för som sagt vi har nog redan haft våran, så detta kanske kan bli en turdag istället, vem vet?!

Nu kan vi checka av dagisplats och jag hoppas på att snart kunna meddela att jag checkat av ett nytt jobb! Japp sånt vet man aldrig, ska faktiskt träffa en ny arbetsgivare nästa torsdag!!! *håller både tummar och tår*

9 kommentarer:

  1. Å vad skönt att det fixade sig med förskoleplats!!
    Och Gud vad spännande, nu blir jag bara sååå nyfiken på vad det är för jobb..? Hur som helst jätte kul!! Hoppas ni får en fin fin fredag!!! ❤

    SvaraRadera
  2. Men du vad skönt! Då hoppas vi att ni bara får tur nu och att det ordnar sig med jobb också! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis :)
    Det var otroligt blandade känslor när E fick dagisplats också. Jättejobbigt, men jätteskönt... men jättejobbigt :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis säger jag!
    Ännu en sak du kan koppla bort då. Förhoppningsvis går det på rätt håll nu.
    Kram och ha en skön fredag

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Gud vad skönt att det löste sig med dagis!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dagisplatsen, så skönt! Jaså, är det fredag den 13:e idag, det hade jag missat...
    Kram

    SvaraRadera
  7. men så skönt!
    ingen otur här heller :)

    SvaraRadera
  8. Grattis! Han kommer att charma dom allihopa ;-)
    Förresten hur går det med Jonas rygg?
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh, grattis till dagisplatsen
    - nu ska du se att det snart ordnar sig med jobb oxå !!
    Som jag skrev sist, bra tjejer växer inte på tid så jag har svårt att tro att du skulle gå "fri" speciellt länge ;)
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!