onsdag 11 april 2012

En toppenkväll!


Vi har haft en toppenkväll! Ett gäng med tjejer kom för att shoppa, dricka vin, prata och umgås!
Det var lagom genomström med tjejer och alla som handlade blev mycket nöjda!;-)
Jösses säger jag bara... Det fanns sååååå mycket snyggt och hade jag fått och kunnat så hade jag köpt alla 4 ställen med kläderna på;-)
Men idag blev det denna tunikan! Sååå underbart söt, snygg och skön! Den kommer jag garanterat att bo i sommar!

Även dessa underbara söta fjärils örhängen blev mina och så även en helt sagolik underbar virkad svart tunika! Dock var den så ny så den inte ens kommit ut i handeln utan den kommer jag att få hem om så där 3 veckor! *läääägtar*

Imorgon får ni se mer bilden från kvällen! Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och somna med ett STORT leende på läpparna! Gillar verkligen mina köp från Plain Vanilla!!!
Tuuusen tack snälla Johanna som ville komma hit och sälja dina underbara kläder och smycken! Och tuusen tack alla tjejer som kom hit och shoppade ikväll!!

(Ja jag ser lite berusad ut på korten... Möjligen kan det synas att jag druckit 2 glas vin?! *mums*;-))

10 kommentarer:

  1. Du är jättefin! Tänk om jag hade kunnat vara med...
    Sov gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul att det blev lyckat!
    Snygg!
    Sov gott
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackra, vackra du! Riktigt fina inkop ocksa...

    Kram

    SvaraRadera
  4. härligt, tunikan passar dig super!

    SvaraRadera
  5. Åh, strålande vacker - ni hör verkligen ihop, DU och tunikan !!
    Haha... klart som tusan det ska fuskas när jag får mitt ägg - men på lördag ( eller nästa lördag om det inte kommer fram innan helgen )
    Jag fattar inte vad som strulade med mailen, men nu antar jag att du fått adressen i alla fall :)

    HA en toppen dag !! Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint!!
    Och shit vad du gått ner..
    Hur mkt är det?
    Men du är ju himla fin ändå, alltid! =)
    Låter som en toppenkväll iaf.. sånt gillas!
    Ha det bra!
    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Snyggt!! Verkar som att det blev en kanonkväll, så himla kul.
    Gillade verkligen fjärilsörhänget!!

    Kram från mej
    /Johanna

    SvaraRadera
  8. Åh! Den där tunikan en varm sommardag när man också fått lite färg. Inte dum:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!