söndag 29 april 2012

Gifflar choko!

Klockan 9:00 i fredags morse precis innan vi skulle ge oss iväg till förskolan kom postbilen och lämnade ett STORT brev till oss! Fabian blev överlycklig när han fick ta imot det stora brevet!
Det rycktes upp och till vår stora förtjusning hade vi fått 4 stycken påsar med gifflar choko att provsmaka från pågens!
De har ännu inte kommit ut på marknaden så vi är bland de första som får provsmaka dessa små underbaringar! Om de var goda? JAAAA! Vi lööööv gifflar! Perfekt fika vart man än befinner sig. Försvinnande goda och i ärlighetens namn så föredrar mina kids dessa framför mina bullar...*harkel*
Choko gifflarna har gått åt som smör i solsken och nu är det bara en stackars påse kvar...;-) Håller alla våra tummar på att solen kommer framkrypandes imorgon så att vi kan ta med dem ner till havet på en mysig picknik!

3 kommentarer:

  1. Guud va gott !! och såhär "dagen efter" funderar jag på varför det inte kom någon giffel leverans till oss i fredags - det hade vart perfekt nu ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Meeeennn?? Dom där vill ju jag oxå prova!! Jag kan köra till havet om det behövs.. ;)

    Ha det mysigt!

    SvaraRadera
  3. Mums så gott, såna där hade varit väldigt välkomna här också! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!