torsdag 12 april 2012

Han fick en bil jag en blomma....

Jonas har äntligen fått sin nya bil idag! En svart blank stor sak;-) Jo den var ju snygg och jag ser fram imot att provköra den sen;-)! Hej vad det ska gå! Ja ja självklart håller jag hastighetsbegränsningarna överallt, kör aldrig över...;-) För det gör inte ni heller va? *fniss*

Han kom hem en sväng nu vid lunchen och visade upp sitt vrålåk... Det prasslade till i hallen när han kom och fram trollade han en fin tulpanbukett! Eller nähä, det var visst inte från honom utan bilaffären... Jo "köper" man en bil för nästan 300 000 så får man en fin bukett på köpet och 50 kronor presentkort på blomsterlandet, inte illa pinkat det;-) (Inte för jag vet vad blommor och bilar har gemensamt? Någon som vet? Kanske kan det vara så att mannen köper bilen och kommer sen hem till frugan med en fin bukett och ska tala om att han "investerat" i en bil?;-))

Så idag fick han en ny bil och jag fick en bukett med blommor... Lite skillnad där, men nej då jag klagar inte;-) Alltid något!

4 kommentarer:

  1. Man får vara glad för det lilla haha
    Fin blomma ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi! Som sagt, det är tanken som räknas... ;-D
    Fina var de i alla fall.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha, som muta till frun typ!
    Härligt med ny bil!

    SvaraRadera
  4. Haha Måste varit buketten som avgjorde köpet :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!