söndag 1 april 2012

Hästjobb...

Jag sliter fortfarande med trappan... Jösses Amalia säger jag bara,vilket jäkla hästjobb det var med den...
Det blir jäkligt snyggt! Japp iallafall om man står en bit bort från den. Ja för vid närmare granskning så ser man alla ställen där spacklet missat att göra sitt jobb... Det är lite gropar här och var och jaaaa på vitt syns ALLT...
Men allt är bättre än innan, så hur än resultatet än må bli, så blir jag ändå nöjdare!
Nähä dax för mej att gnugga sömnen ur ögonen och fortsätta måla trapp och räcke! Önskade faktiskt just nu att jag kunde trollat. Japp för då hade jag trollat den färdig typ nu, ja eller helst igår;-) *simsalabim*

11 kommentarer:

  1. Vi har också en vit trapp. Vitlaserad ek, med stängda trappsteg. Herregud så fin den är såhär ett år senare.... Och dammet syns så fint också!

    Men härligt jobbat och vitt är fint, bara lite opraktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt. Jag ska vitlasera min trapp vilken dag som helst.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt!!! Önskar vi fick måla våt trapp med, får nog bearbeta hyresvärden framöver :)

    SvaraRadera
  4. duktig är du! :-)
    Våran är vålmålad, men den fula nålmattan ligger kvar och stirrar på mig!
    Isch..Orka!!

    SvaraRadera
  5. Vilket "lyft", det blev verkligen super fint !!
    Vita trappor is "the shit" :)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Men den har ju blivit hur fin som helst! Bra jobbat :-)

    SvaraRadera
  7. Hej! Oj så snygg trappen blev! Kanonjobb du har gjort!!
    Går i tankar om ny trapp, gammal matta o mörk är den idag och behöver fräschas upp!! Men orkar inte med att slipa den...har testat på ett steg uj säger jag bara.

    Så härlig blogg det här var :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!