onsdag 4 april 2012

Hipp hurra!!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Jonas födelsedag!
Japp idag fyller mitt lilla hjärta 35 år! Hua snart är jag ju tillsammans med en gammal gubbe ju... *asg* Och jag som bara blir yngre och yngre, hur går det till?
Vi har firat honom med sång och tårta nu på morgonen! Tyvärr var min fantasi sååå himla tråkig så han fick bara tråkiga presenter, men nödvändiga;-)
Får nog komplettera dom känner jag nu, ja för att fylla 35 år är ju ändå som att fylla jämt, nästan iallafall;-)
Grattis min sötaste blivande man på din STORA dag! Lööööv yu! 

6 kommentarer:

  1. Gammal gubbe.... HAHA, min är snart 47 där kan vi snacka om gammal gubbe ;-)
    Grattis till din lille pojk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, hur är det möjligt att han blir äldre och du bara yngre. <3

    Kram

    Grattis Jonas!
    Önskar dig en underbar dag tillsammans med din fina familj.

    SvaraRadera
  3. Japp, nu går det bara utför....35 år fyllde jag också för ett tag sedan...låt mig se, det var 13 år sedan nu!
    Blivande man!!?? Har han inte fått arschlet ur vagnen förrän nu....eller är det du som varit omöjlig?
    I vilket fall, klart grabben ska ha en Födelsedagskram ifrån Oumberlige Peter!
    Du får en med!
    Ha en fin dag och en fin påsk i fall att vi inte hörs innan dess!

    SvaraRadera
  4. Hihi, min sambo är några år yngre än mig, så när han blir gubbe vad blir då jag?? ;-)

    Grattis till den blivande mannen på den stora dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hasse Aro!:-)
    Hälsa å gratta!
    /Jörgen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!