lördag 14 april 2012

Lika som bär!?

Hittade detta foto på Jonas när han var lika gammal som Fabian är nu! Lika som bär kan man nästan säga va?;-)
Samma kinder, mun, ögonform och näsa! Frillan kan väl oxå hjälpa till en hel del, eller? *fniss* De ser ut som små skorpan figurer i sina korta pager med avklippt lugg!;-)
Nej så Jonas kan minsann inte förneka att han är pappa till Fabian...
Gud vad jag älskar att se likheterna på barnen och oss! Måste nog rota fram några gamla kort på mej för att se om någon av barnen över huvud taget är något lik mej?;-)
Jag vet iallafall att jag är en liten kopia av min mamma, jo då det har jag fått höra hela livet...
Häftig det där med likheter och vad man ärver efter sina föräldrar och inte ärver;-)
Jag vet att våra kids har ärvt knäppisgenen iallafall, alltid något! *fniss*

9 kommentarer:

  1. Oj, ja dom var verkligen lika! Här såg jag en bild häromdagen på min äldsta, nu 21, som då var 4 och han och Benjamin är lika som bär!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jisses va lika dom var:)
    Ja ser inga likheter från varken mej eller Johan hos Milo, brevbärarens son kanske ha ha;)
    Skämt och sido, man kanske skulle gräva fram lite gamla kort och jämföra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Livet blir roligare om man är lite galen ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Kolla Fabian på kortet nederst! Han älskar sin crazy mamma! De är verkligen sååå lika. :D
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lika som bär!
    Söta :-)

    Hoppas att natten gick bra och att du fått sova gott därefter.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Haha, Gud vilken rolig bild på dig och pojkarna!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Himmel och pannkaka ja de två var då lika !
    Personligen tycker jag se dina drag hos Douglas :)
    Hoppas allt e fint med dig?!!
    Kram vanja

    SvaraRadera
  8. Haha. nä den kan han inte neka till!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!