tisdag 3 april 2012

Mot staden!!

Nu ska vi styra bilen mot storstaden Jönköping! Besök hos doktorn med Douglas astma och sen blir det shopping resten av dagen och barnen de jublar! Eller nej nu ljög jag kanske lite... De jublar inte och jag har förberett mej med mutor i väskan! Japp för det lär det nog gå åt;-)
Solen strålar utanför, men det är svinkallt:-( Mina stackars blommor får jag nog försöka göra hjärt o lugnräddning på om de ska överleva...:/
Hmm lika suddig som bilden blev. Lika suddig och trött känner jag mej;-) Kanske bra att det blev så suddigt just vid ansiktet så att ni inte ser hur trött jag är;-)

Dagens outfit kommer från People!

11 kommentarer:

  1. Helt underbart nu när GG har kommit upp i åldern där han förstår sig på mutor och hot ;-) he he. ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en härlig dag, trots kylan!

    Jönköping tycker vi om, där träffades jag och sambon för första gången för 12 år sedan. På bilmässan på Elmia!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Här skiner oxå solen, bara någon grader kallt!
    Ha en bra dag på stan :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra hos läkarn!!
    Och så får ni ha en toppen shoppingtur!!!
    Kram på dig snygging!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hade en kanondag och att det blev mycket fynd!
    Du försvinner snart Karro. Jättesmal nu ju! :-)

    SvaraRadera
  6. Jisses vad du shoppar! Skulle gärna göra detsamma, men plånboken säger nej... Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Får vi se dagens shopping? :-) Kram

    SvaraRadera
  8. Oh my god! Akta så du inte försvinner där bakom pelaren ;-)
    Snygging!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!