måndag 7 maj 2012

Och vinnarna är:

Mina vänner! Nu är det dax att presentera vinnarna i pågens giffel tävlingen! Och det är inte bara en vinnare, nepp jag har glädjen att berätta att jag får utse 5 st vinnare!
Ni har kommit med så många bra förslag på era favoritutflyktsplatser, så jag har haft sååå svårt att ta ut vinnarna. Så därför har jag dragit lott!;-)
*trumvirvel*
1:a pris går till: Vattenbubblan
2-5:e plats går till: Helena m., Lena J, Malin, Jennie och Jenny

Maila era adresser till mej på karolinjohansson85@hotmail.com så kommer era fina vinster till er på posten!;-)
Ett STORT grattis till er !

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna av det här smaskiga priset!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men gud så roligt !
    Mina barn kommer att älska bullarna och dig !
    Tusen tack, mail kommer i morgon...

    SvaraRadera
  3. Wiiii, vad kul! Har mailat dig nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh så kul att vinna!!!! Och jag har maila dig, står vinnst (japp inte vinst) i ämnesraden ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!