torsdag 30 augusti 2012

Tävling!!

I samarbete med Macadamia har jag fått den stora äran att lotta ut detta exklusivt paket!
I paketet ingår shampo, balsam, olja, kam och den snygga väskan! (Oljan kan jag själv INTE leva utan, den är bäst!!!)! (Värde 700 kr!)

Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du vill delta med!
2. För två lotter: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
3. För en tredje lott: Gilla Äppelblomman på Facebook.
4. Och för en fjärde lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.

Kom ihåg att skriv hur många lotter du deltar med.

LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas torsdagen den 13/9 och den lyckliga vinnaren presenterar jag dagen efter!

103 kommentarer:

  1. Jag är med! Tänk vad skönt att tvätta håret med riktiga grejer när op-sår läkt ihop. :D Gillar och delar på face, lägger banner på min blogg, kolla där sen till höger.
    Det blir väl fyra lotter med detta inlägg. :)
    Kramen på dej och tur till mej!

    SvaraRadera
  2. innebandy-3-@hotmail.com och jag tar två lotter (:

    SvaraRadera
  3. 3 lotter deltar jag med och vill väldigt gärna vinna.
    lenajohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med! Har hört mycket om Macadamia men aldrig provat. Tror jag får ihop det till tre lotter (kommentar, gillar Äppelblomman på FB, och delar på FB)
    andra_anna@hotmail.se :-) Håller nu tummar o tår!

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med. Lägger upp i bloggen, på Facebook och gillar dig där också. :)) Då blev det tre lotter då.

    Förresten, ska du till Gbg i oktober??

    SvaraRadera
  6. Jag var ju inte med sist. Och ångrade mig när jag hörde lovorden!
    Så den här gången kan jag ju inte säga nej! :-D

    Jag är med, med totalt 4 lotter.
    Mail: carisma95(a)spray.se

    Håller tummarna nu! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  7. Va kul med tävling!! Jag har ju jättegärna viljat prova den här produkten! Mitt hår behöver verkligen det efter sommaren!
    Jag tar 3 lotter-kommentar här, jag gillar dig på Facebook & har delat med mig på Facebook!

    Tack för en trevlig blogg och nu håller jag alla tummar och tår!!

    Anette

    SvaraRadera
  8. hej!
    Låter som suveräna grejor :)
    Givtvis vill jag vara med :)
    Delat i min blogg, på FB och gillar så 4 lotter :)
    millabergstrom@hotmail.com

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. hej !
    detta skulle jag gärna vinna. 2 lotter kommenterar här och gilla på facebook.
    maria.vaggeryd@gmail.com
    Maria

    SvaraRadera
  10. Jag är jättegärna med och deltar i tävlingen med en lott.

    SvaraRadera
  11. Luktar så gott av dessa produkter :)
    4 lotter.

    smurf_blondin@hotmail.com

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med!(: emelieclaesson@hotmail.com Jag deltar med 3 st lotter!

    SvaraRadera
  13. Tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Mitt hår är i stort behov av den här vinsten!!!
    Så 3 lotter för mig

    Micholina @ live.se

    Kram

    SvaraRadera
  15. 3 lotter för mig! gillar dig här och på facebook!

    mikaela.sundo@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Nu ä det väl min tur å vinna! Jag är med på 3 lotter, dela, gilla! Johannaholm82@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Kom på att jag ju måste ha fem lotter. Gillar äppelblomman på facebook både som privatperson och som annemede.com. :D

    SvaraRadera
  18. Vill jättegärna prova detta!:) Tre lotter för min del!
    jessicagustafsson2009@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Å vad härligt, det vill jag vinna! Är med på 3 lotter!
    /ida.dol@ltv.se

    SvaraRadera
  20. Bloggar ju inte, men tre lotter kan jag skrapa ihop till ändå! brevtillfrida@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Vill jättegärna vinna detta paket . Har oljan och bara älskar den !!! 3 lotter för min del ! Maila till krickankarlsson@ hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med o tävla =o) 3 lotter till mig tack!! tolfsara@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med och tävla med två lotter, Facebook och här!! Min mail är e_eriksson86@hotmail.com! Med vänlig hälsning, Enma!

    SvaraRadera
  24. Vill vara med och tävla med två lotter.

    camilla.lima@telia.com

    SvaraRadera
  25. Åh, vilken läcker utlottning! Klart jag vill vara med, tar 4st lotter.
    Tjingeling
    // Malin A

    SvaraRadera
  26. Tre lotter för mig, tack !Jag gillar sidan, delar på facebook.
    Ulrika Eriksson, anna.ulrika.eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Har länge spanat på dessa produkter så jag är definitivt med och tävlar. Gör alltihop så 4 lotter till mig :)

    litlamini@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Åhå, precis vad mitt frissiga hår skulle behöva! Jag tar såklart fyra lotter och håller tummarna så hårt jag bara kan :) Gillar på FB (Anna på Grönkulla), har delat på FB och länkat har jag gjort i högra spalten på min blogg + här:
    http://annapagronkulla.blogspot.se/p/jag-tavlar.html

    annapagronkulla(at)live.se

    SvaraRadera
  29. 3 lotter till mig :)
    guadalupe@k-son.org

    SvaraRadera
  30. Hej! Vill gärna vara med och tävla om 2 lotter. Mail: elilun61@gmail.com
    Tack för en mysig blogg, som jag följt något år nu.
    kram till dig /Elisabeth

    SvaraRadera
  31. Är gärna med och tävlar! Hoppas på riktig tur och kör med en Lott. =)
    Jouline.Simonsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Gillar , delar och skriver! 3 Lotter!
    691martinsson@telia.com

    SvaraRadera
  33. Tyvärr har jag ingen blogg så jag tävlar med 3 lotter!:)
    Kram Chanette
    chanette.sirenius@partillebo.se

    SvaraRadera
  34. ha hört så himla mycket positivt med dessa produkter,å det skulle väl passa min pälsmössa toppen.Är med med en lott.sarababsan78@hotmail.com

    Vilken dag ni verkat ha haft,hoppas det går bra med grabbarna.kram på dig goding!sara

    SvaraRadera
  35. 4 lotter för mig, jag har kommenterat, bloggat, gillar på fb + delat på fb! annan_ann@blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och mitt i natten är det lätt att det blir fel, annan_ann@hotmail.com, är ju mailadressen och inget annat;^)

      Radera
  36. Tacka Carisma, på hennes blogg hittade jag tävlingen. :-)
    3 lotter är jag med på. :-)
    emma_brandby@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Har gillat, kommenterat och delat på FB. Jag har aldrig gjort mig hörd förut här hos dig men jag har följt dig över ett år nu och de kommer jag fortsätta med! Min Mail är saban86@hotmail.com =0)

    SvaraRadera
  38. Är med med 3 lotter.
    Är i stort behov av något vårdande för mitt torra och slitna hår. Hoppas på vinst!!
    jb@sandahlsbolagen.se

    Kram Jouline

    SvaraRadera
  39. Vilken härlig tävling! Klart man vill vinna den nu när man går runt som en stor tjock flodhäst när man är gravid.

    Är med på fyra lotter. Har kommenterat, gillat, länkat och delat.

    fraggeltess@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Ja men detta skulle sitta bra i ett sommartrött hår!!
    4 lotter tack!
    hannamagu@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara,med o tävla med 3 lotter/ Frida ((fridamagnusson86@hotmail.com)

    SvaraRadera
  42. Jaaa jag vill vara med, det får bli tre lottor eftersom jag inte har någon egen blogg :-(.
    mariablad@gmail.com

    Tack!

    SvaraRadera
  43. Hej! Jag tar en lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej. Vill gärna vara med i tävlingen.
    Gillar dig och delat på Fb så 3 lotter.
    Mvh Mia Jerkstrand miaka2@spray.se

    SvaraRadera
  45. Åh, jag vill verkligen vara med. Jag deltar med fyra lotter. Äppelblomman på fejjan är ju gillad sedan tidigare, men jag lägger också upp tävlingen på bloggen och har delat på fejjan. Min mail: cecilia.stalhandske@hotmail.com.

    Lycka vore att vinna! Kramar

    SvaraRadera
  46. Hej!
    Två av mina vänner har följt dig sedan länge vet jag. Jag kikar in här då och då och kunde inte låta bli nu. Härlig tävling! Jag är gärna med och tävlar. Fyra lotter borde det bli. Jag har gillar på FB och länkat, skrivit på bloggen och nu här.

    blixt_emma@hotmail.com är min mailadress!

    Alla säger att håret blir kasst när man börjar amma (vilket jag förhoppningsvis gör inom tre veckor) men jag kanske kan slippa det nu!? ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  47. Fullkomligt ääälskar dessa produkter och vill GÄRNA vinna... :-)
    Så TRE lotter blir det för mig Karro..
    sofia.wilsson@lj.se

    SvaraRadera
  48. Allt gjort! FYra lotter till mig! Håller tummarna nu!
    sandra.1977@live.se

    SvaraRadera
  49. Åh dessa har jag jag länge velat testa men aldrig kommit till skott. Så nu hoppas jag verkligen på tur.
    3lotter får det bli till mig ( har ju ingen aktiv blogg)

    Hälsningar Camilla Nordgren

    SvaraRadera
  50. Jag deltar också med fyra lotter :)
    Hoppas jag har lika tur som sist!

    KRAM

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Jag deltar med 4 lotter!
    Vore helt underbart att få vinna detta, till mitt redan hösttrötta hår!

    Hoppas! *håller alla tummar*

    Hej hej!

    SvaraRadera
  52. Ha! jag glömde ju : theresekstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej!! Jag deltar med 3 lotter och hoppas på turen. vibomia@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej
    Detta vill jag absolut inte missa, hoppar så sällan på dessa tävlingar (utan ursäkt) men nu ska jag bättra mig och visa att jag finns för er aandra
    3 lotter till mig
    Delat på Fejjan , gillat på fejjan & nu liten kommentar
    //Kram
    beatrice.ak@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Oj vad många de va som hade varit med och tävla. Men självklart vill jag också vara med och tävla om detta lyxiga paket. Jag har delat på fejjan och även gillat äppelblomman. Så jag är med och tävlar med 3 lotter.
    Emmpemm15@hotmail.com



    Trevlig helg

    SvaraRadera
  56. Sådärja, nu har jag skrivit blogginlägg, gillat och delat på Facebook så antar att det blir 4 lotter :)
    http://pernillas.webblogg.se/2012/september/vinn-lyxkit.html#comment

    Håller verkligen tummarna att jag vinner, fyller nämligen år den 14 september så skulle se det som en oerhört fin födelsedagspresent :)

    Mail: piillaan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag har delat på fejjan och gillat så klart! Nu skriver jag här så då blir det väl 3 lotter? hoppas hoppas jag vinner!!
    Kram / Anna

    annaireklint@telia.com

    SvaraRadera
  58. Hej
    Gillat och delat
    Kram Lena
    rossle@telia.com

    SvaraRadera
  59. Hej hopp! Första gången inne på din blogg! Vill vara med och tävla!
    2 lotter för mig!
    Sandra

    SvaraRadera
  60. Vore grymt kul att få möjligheten att prova produkterna! Jag vill vara med! Tre lotter.
    annsofie.k@home.se

    SvaraRadera
  61. Jag vill gärna vara med å få chansen att vinna detta fina Pris:-) 1 lott för mej tack! Jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Fyra lotter var det här!!! Tack för en bra blogg, lovar bot & bättring på att kommentera! ;)

    SvaraRadera
  63. Jag vill tävla såklart, med 4 lotter:)
    jossantossan48@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera
  64. Hoppas på min tur denna gång, är med o tävlar med 2 lotter. Har länkat på bloggen men inte fb (får bli nästa gång).
    kram j.

    SvaraRadera
  65. Åh vad härligt det skulle vara med lite nya skönhetsprodukter! Jag är med och tävlar med tre lotter!

    josiifin_best@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag är med och tävlar med tre lotter. :)


    emiliakero@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag är med å tävlar med tre lotter! :)

    emiliakero@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Har aldrig hört talas om produkterna men tävlar gärna med en lott :)

    Puttbella@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Vore underbart med lite nya lyxiga produkter till håret! Jag tävlar med två lotter och håller tummarna för en vinst. Tack för att du delar med dig av din vardag med din fina familj! Kram Frida. Frida.nordlund.fn@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej jag är gärna med och tävlar med tre lotter.
    länkar på bloggen:http://hellestittin.blogspot.se/2012/09/tavling.html
    och gillar på fb.
    Kram Helena S
    hellekk@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Gotta till håret är aldrig fel.
    Jag är med och tävlar med 3 lotter.

    Håller tummar & tår!

    bodil.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Vore en toppen 30 års present då jag fyllde i går :) 2 lotter !
    kram linda
    lindanilsson82@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hej!
    Jag tar 4 lotter :)
    Min mail: ingela.hjalt@hotmail.com

    länk till blogginlägg: http://ingelalala.blogspot.se/2012/09/jag-tavlar.html

    Jag gillar och delar på fb.

    Ha det gott så länge!

    SvaraRadera
  75. Vilken härlig tävling - jag älskar Macadamias produkter och använder dem jämt! Jag skall försöka ta 4 lotter (FB: Lena Svärdsjö).
    Om du vill vore det kul med ett samarbete med dig och min butik www.tefrossa.se . Kanske vill du lotta ut något från butiken? Vi kan väl höras!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  76. Vilken härlig tävling! Jag älskar Macadamia - använder dom jämt! Jag skall försöka ta 4 lotter (FB: Lena Svärdsjö).
    Om du vill skulle det vara kul med ett samarbete med dig. Kanske kan du lotta ut något från min butik www.tefrossa.se . Vi kan väl höras.

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  77. Glömde e-postadressen... lena.svardsjo(a)tele2.se

    SvaraRadera
  78. åh jag vill vara med och tävla! Är det likabra som Morrocan oil? Som jag blivit beroende av... jag i stort behov av vårdande produkter för mitt hår. det blir misshandlat av mig eftersom som jag inte kan bestämma mig för om jag vill vara blond, brunett eller svarthårig. Jag älskar alla tre färgerna och trivs lika bra i dem alla tre. Men håret slits! Så nu är jag gärna med och tävlar!! Tre lotter, gillar Äppelblomman på FB , delat på FB och kommenterat här. Bloggen min har lösenord men jag lägger upp där också.. så då kanske det räknas som fyra... ? Kram och ha trevlig dag!
    Jenny
    jenny.akerblom@gmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej jag vill va med och tävla med 1 lott
    orkan_asa@hotmail.com

    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  80. 3 lotter tack.

    Delat på FB och länkat via min bloggen

    SvaraRadera
  81. Får bli en lott för mig! Har strul med bloggen så jag kan inte lägga upp bilder i sidorkanten.. Hmm...

    bjelkmarkelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej jag vill gärna vara med! Har hört mycket om Macadamia men har aldrig testat. Har aldrig kommenterat på din blogg förut men har läst i säkert ett år. Keep up the good work! Jag skrapar ihop hela 4 lotter till tävlingen.

    Ha det bra! / Haja

    SvaraRadera
  83. Vore inte dumt med nåt som kanske kan rädda mitt "skatbo" till hår. Två lotter, tack!

    c.hedman@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Klart att jag vill vara med :) Jag tar 3 lotter då och hoppas på tur för det här skulle mitt hår behöva :) kram Diana

    SvaraRadera
  85. Hej!
    Lina här! Följer ju din blogg slaviskt dock dålig på att lämna spår. Ajjabajja. :-) Tävlar med 4 lotter givetvis!

    Kram!

    SvaraRadera
  86. Helena i Uppsala
    Jag är med men bara med en lott. Jag kikar in den 14 sept för att se om jag vunnit.

    SvaraRadera
  87. Åh, detta vill man ju inte missa...
    Jag är med å tävlar med 4 lotter.

    jennie_ingemarsson@hotmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  88. Åh mitt efter amning/viktnedgångs-slitna hår behöver verkligen det här! Jag deltar med tre lotter:) håller tummarna!
    linda.ganors@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Åh EN lott tack.
    Vinner gärna, inte för min skull utan för min fyraårings skull.
    Hon har blont afro-lockigt hår.
    Oj så trassligt varje morgon.
    Må gott.
    Maja
    http://rundvandring.blogspot.com

    SvaraRadera
  90. Jag är med och tävlar :-)
    Jag deltar med tre lotter.
    emmasjostrand84@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. johannap73@yahoo.com13 september 2012 kl. 15:00

    Är gärna med o tävlar eftersom du pratat så gott om dessa produkter. Kan behöva dessa produkter i mitt mamma hår :-). Jag deltar med två lotter.
    johannap73@yahoo.com

    SvaraRadera
  92. johannap73@yahoo.com13 september 2012 kl. 15:02

    Jag vill vara med och tävla eftersom du pratat så gott om dessa produkter. Kan behöva lite härliga produkter i detta trötta hår ;-) Är med o tävlar med två lotter.

    SvaraRadera
  93. Med två lotter är jag med och tävlar Emma.ak.jansson@passagen.se

    SvaraRadera
  94. Ujujuj - tänk om jag vinner med min ENDA lott!

    Jag kommer INTE att dela med mig eller ge bort detta. Mitt hår behöver varenda droppe!

    Ps lycka till med det nya jobbet!

    ulrika.blomberg@gmail.com

    SvaraRadera
  95. Kanske vinner man någonting någongång... Har länkat och gillat så jag deltar med tre lotter! :-) m_andersson1987@hotmail.com
    Kram!

    SvaraRadera
  96. Spännande! 1 lott! Fam.nordfors@gmail.com

    SvaraRadera
  97. 3 lotter till mig... =)
    melle_w@hotmail.com
    /Emelie

    SvaraRadera
  98. Självkart vill ja vara med å tävla:)
    Jag tävlar med 3 lotter..
    Lindaandersson84@hotmail.com
    Å Stort grattis till jobbet!

    SvaraRadera
  99. Åh vilken lyx i vardagen! Min mailadress är sandracarlgren@live.se och jag deltar med två lotter =)

    SvaraRadera
  100. Just d ja, tävlar man inte kan man ju inte vinna;). Stort grattis till nya jobbet! Tävlar med en lott. Kram Sara
    sara.sanden@tele2.se

    SvaraRadera
  101. Jag är också gärna med och tävlar! Antar det blir två lotter, då jag gillar Äppelblomman på fb. Min mailadress: Martina.henriksson@spray.se

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!