fredag 14 september 2012

Status just nu...


GE MEJ STYRKA!!! Herregud i hela himlen vilken vilja och humör detta lilla barn har... Jag lovar att detta är den värsta trotsåldern i historien... 2,5 år är verkligen en SKITJOBBIG ålder och det är inget humör som man bara kan skratta bort, det ska ni veta.... Men på ett eller annats sätt så måste man ju ta sig igenom den varken man vill eller inte..... *suuuuck*
Just nu är statusen så här hemma... En liten Fabian vars humör skiftar värre än ett aprilväder. Upp som en sol, ner som en platt jäkla pannkaka... (Förlåt att jag svor kära Jonas... Jo Jonas tycker att jag har börjat svära så mycket här på bloggen... Ska genast bättra mej;-))
Jag intalar mej själv att hans humör kommer att bli bättre snart, typ nästa vecka.. Eller nähä det kanske var önsketänkande... *sliter mitt hår och försöker lista ut vad som är bäst just nu. Att ignorera honom, säga till, krama om eller bli arg* Vet att inget hjälper just nu, inget... Nej för är man 2,5 år gammal så vet man ju själv inte vad man vill och då är det heller inte så lätt för hans mamma att veta VAD han vill...
Uppdatering...
Jag lockade precis med lite fredagsgodis... Han lättade upp lite och visade solsken! Yeeee, de kan bli en skön fredags kväll om vi har tur! Mutor går alltid hem, jag lovar! Är en jävel på att muta! Oj där svor jag visst igen...;-)

3 kommentarer:

  1. ha ha ha mutor,kramar och vilse ledning ;) Brukar funka ! KRAAAM

    Och grattis till jobbet Karro !! Härligt underbart :)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det bra med mutor... ;-D
    Ha en skön fredag!

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Ojjjdååå, hoppas att det är lugnt hemma på din gata nu ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!