fredag 26 oktober 2012

Boka in torsdag den 1 november!

På torsdag öppnar jag upp mina dörrar för er! Då kommer jag att ha öppet hus här hemma och finaste Johanna från Plain Vanilla kommer att vara här och sälja sina underbara kläder och smycken till specialerbjudande!
Vi kommer att bjussa på lite småplock och så även vin (Ja vatten och läsk kommer det ju så klart oxå att finnas;-))! Och ni som handlar är med om en utlottning på ett par endless byxor, värde 1295 kr!
Detta får ni INTE missa!;-)

Vart?: Bokgatan 6 Skillingaryd
När?: Torsdag den 1 november
Klockan?: 18-21 dropp in
Vem?: ALLA, gammal som ung;-)
Ser ni något på deras hemsida (HÄR) som ni är intresserade att prova, så maila Johanna (johanna@plainvanilla.se) med färg, modell och storlek så tar hon med dem. Dock senast måndag förmiddag!
 
Ser fram imot att träffa er alla!!!!;-)

5 kommentarer:

  1. Önskar just nu att jag hade bott lite närmare dig.
    Norrland är för långt bort ibland.......

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att man bor för långt bort då.
    Jag har en liten fråga, du bor väl i närheten av Jönköping? Jag och min sambo ska eventuellt flytta ner dit från Hälsingland till våren. Är det ett bra ställe att låta sina barn växa upp på?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!