fredag 5 oktober 2012

Det börjar falla på plats!

Under dessa tre veckorna som jag har jobbat här så har det mer eller mindre varit som ett kaos i mitt huvud... Snälla Andreas som lär upp mej han nog tänk både det ena och det andra och vissa gånger har han nog tänk: svårt fall doktorn grät.
Men nu helt plötsligt så känns set som om allt börjar falla på plats... Jag börjar fatta vad det är jag gör! *fniss*
Plötsligt händer det!
Jag antecknar som en galning för att fatta ännu mer. På 3 veckor har jag snart skrivit ut ett kollegeblock;)
Idag är jag själv och ska försöka reda ut allt själv... Vi får väl se om rätt saker hamnar på rätt plats....;)
Jag trivs verkligen suuuuuperbra här och har grymt roliga och snälla arbetskompisar! Precis som det ska vara!!!!

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!