tisdag 16 oktober 2012

Plötsligt händer det!

 
Gick precis förbi tvättstugan och titta vem jag fann där om inte herren själv i huset... Plötsligt händer det liksom;-)
Och ja ni ser bara den braiga delen av tvättstugan.. Fy fasen vad den är hemsk just nu. Kläder ÖVERALLT och Jonas bara suckar över mina alla grejer som jag sprider hej vilt omkring mej...
Psst.. Han visst inte om att jag tog detta kortet... Men jag har självklart fått ett JA att lägga ut det på han... Men smakar det så *host* kostar det oxå... Inget är gratis här i världen och förhandling är han en jävel på, ja förutom att ta hand om tvätten förstås... *harkel* ;-)
Bästa att gå och "betala" av då...;-) *fniss*

4 kommentarer:

  1. Ja tänk, plötsligt händer det! Undrar det händer om och om igen.... ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Härligt med lite bytes handel...;-)
    Här är det fotboll på tvn ikväll vilket betyder att strykhögen nu är ett minne blott.... :-)
    Ta å gå å köp dig rosenrot mot tröttheten, tro mig, de e kanon!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Bytt bytt, eller hur är det? :-) Såg zucchinichipsen, testa auberginereceptet jag har också, det var också smarrigt :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!