tisdag 9 oktober 2012

Tisdag hela dagen lång!

Så var måndagen förbi och vi välkomnar tisdag!
Tisdag som för mej varit den tråkigaste dagen på hela veckan, har ändrats uppfattning om och tycker att den är ganska ok iallafall;)
Redan jobbat 2 timmar och nu intars frulle nummer två, sedan några timmar till innan det är dax för lunch. Och sedan är det snart eftermiddag och kväll och dax för barngympa!!!
By the way... Ni är galet dåliga på att kommentera på mitt inlägg om cancerfonden, där jag ska skänka en krona per kommentar... Ynka 51 kommentarer hittills resulterar i ynka 51 kr.... Så in och kommentarer med er nu... ;) Klicka på bilden här till höger för att komma dit!!

3 kommentarer:

  1. jag ha rnog kommenterat där, men ska kolla igen! :)

    SvaraRadera
  2. Barngympa? Gympa tillsammans med barn eller bara för barn? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara för barn. Jag är ledare för 4 års gympan! Men på måndagar är det med föräldrar och då är jag med fabian på hans barngympa! Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!