onsdag 24 oktober 2012

Trötta och svulna ögon, men dock inga utslag....

Så här ser jag ut idag... Mina ögon är svulna värre än jag vet inte vad... De är söndergråtna... Ja alltså så hemskt som det låter att de skulle vara söndergråtna är självvalt... Tittade på 2 timmars torka inga tårar utan handskar igår.. Hulkade mej igenom dom och grät som ett barn... Sen kunde jag inte sova, låg och vred och vände mej till klockan var 00 och tankarna de snurrade runt i huvudet... Tror ni jag var pigg när klockan ringde klockan 06? Japp ni hade rätt, jag var död som en liten uppsvälld minigris och ögonen, ja de gick knappt att få upp av alla tårar som kommit ur dem;-)
Herregud, ja för att vara ytlig och så... *host* Vet att vissa visst tycker att jag är det;-) Men kolla in mina ögonlock... De hänger ju värre än på en tanta i 80 års åldern, vart ska detta leda? Kommer jag att ens se när jag är 40 pga av hängande ögonlock?
Ser ni oxå en sak? Jiiihhhoooo! Knappt några utslag kvar på min haka! Vad hände? Nej jag har inte varit hos läkaren... Nej jag har bytt ansiktskräm... Fick ett underbart paket med 2 krämer på posten av snällaste Camilla förra veckan! Så bara somsallabim så är de borta! Gryyyymt och ingen är gladare än jag!

6 kommentarer:

  1. Jag ska sträcktitta på Torka inga tårar utan handskar ikväll så jag antar att jag kommer att se ungefär likadan ut i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag körde maraton igår, alla tre avsnitt på ett bräde. Grät mindre än vad jag väntat mig efter alla recensioner...

    Skönt med en kräm som funkar. Och apropå ögonlock så är jag i samma sits...

    SvaraRadera
  3. Jag såg också alla tre avsnitten igår.

    Tycker inte att du är ytlig.
    Eller så är vi lika, du och jag.
    Hahaha!

    SvaraRadera
  4. Jag måste nog sätta mig med datorn i mitt knä och se denna serie ????
    och sedan påminde du mig lite snyggt att man ska ta hand om sig och kräma sitt trötta ansikte .
    Vet inte hur ofta du kollar min blogg, men isf hittar du knappt några foton på mig själv ha ha
    Härligt att följa din blogg. Ös på bara även om det är trötta ögon & annat ha ha
    //kram

    SvaraRadera
  5. Vad heter den cremen ? Jag har samma problem. Har aldrig haft finnar men nu har jag fått nåt elände på hakan :S Kram // Berit

    SvaraRadera
  6. Åh va roligt att de hjälpte!
    KRAM Camilla

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!