torsdag 4 april 2013

Idag är det ingen vanlig dag...

Idag är det världens bästa Jonas födelsedag!!
Efter att ha landat på kudden runt tolv inatt (skriver mer om den superduper roliga kvällen senare;-)), så var jag som en död sill när klockan ringde innan klockan sex...
Så klart skulle han firas med skönsång på morgonen! Väckte 3 mindre döda sillar som var mer eller mindre medvetslösa när vi klev upp och sjöng för pappan i huset;-)
Tyvär måste jag nog titulera mej som världens sämsta blivande fru... Skäms på mej borde jag. Hade varken fixat tårta eller present till honom. Så jag fick rota runt i frysen efter lite muffins och så blev det ju lite mysigare med ljus i dom;-) Dock höll ungarna på att skratta ihjäl sig när dom såg att det "bara" var 4 ljus i... -Men pappa du fyller ju inte 4 år, utan du fyller ju 36 år och är en gammal gubbe nu!,-) Härligt med ärliga barn! *fniss*
Även om han inte fick någon present (så klart ska jag ju fixa det senare idag, inta ska man vara utan present när man fyller gubbe, *host* menar förstås 36 år;-)) å fick han massor av pussar och kramar av kidsen!!
Idag tror jag nog att alvedon blir min allra bästa kompis, det och kaffe.... Men vad gör lite huvudvärk och trötthet när vi hade en sådan fantastisk underbart kul kväll igår;-)

2 kommentarer:

  1. Grattis till Jonas! Present är ju inte det viktigaste när man fyller så många år kan jag tycka, det är ju att man uppmärksammas med kramar och pussar ifrån familjen :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Själv är jag en gammal tant (född samma år som du) men de är för att jag sa "Gudars skymning" ett tag och det säger visst bara gamla tanter. :-)
    Sambon är en tjock gammal gubbe han, enligt barnen. ;-)

    Ha en fin dag, hur som helst! :-)
    Kramiz Emma

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!