onsdag 29 juli 2015

1430 kr...

Idag när jag öppnade upp instagram på morgonen hade Anna på Koola Kidz lagt ut på instagram att det var full rea! Ta 5 betala för 3...
Seriöst, skitbilligt och JA Douglas växer så att det bokstavligt talat knakar och är snart ifatt mej..
Så han och jag drog upp till grannbyn och gick där och strosade! Bara han och jag! Lyx!!!
Vi hittade så mycket fint där! Japp, jag kunde oxå shoppa loss där på barnavdelningen, vilken lycka liksom!;) *hehe*
Alltså det finns ingen bättre barnklädesaffären i hela världen än just Koola Kidz! Det finns allt från nyfött till tonåring och servicen där är helt suverän! Så är ni i krokarna i grannbyn Vaggeryd, så är det ett måste att åka in där och shoppa loss!!
(Finns på både Facebook och instagram och jag tror att snart kommer det även att finnas en webbshop!!!)
Douglas fick välja vad han ville och valde dessa 3 saker!! Jag ville att han skulle köpa brallor, men han var absolut inte på humör för det... Då får man liksom välja sina strider...
Och jag fick dessa 2! (Ignorera att jag ser förjävligt ut.. Ser ut som om jag nyss gått upp från sängen, nyvaken och sömnig.. Men icke då, jag har varit vaken i många timmar;) Äsch, jag kör på den här stilen, jag har faktiskt semester och då får man se nyvaken ut hela dagen om man vill!!;)
Gissa hur mycket dessa 5 saker kostade? Jag trodde det var ett skämt när jag skulle betala och det kändes som om jag rånade butiken...
360 kr.. Förstår ni, ynka 360 spänn för allt detta!
Anna som äger butiken har filosofin att sälja ut alla sommarkläder innan hon tar in höstkläderna! Mycket bra val av henne!!
Vi är så sjukt nöjda! Som alltid!!!
Så behövde Douglas nya inneskor! Han ska på hockeyläger nästa vecka och de är lite träning utanför ishallen!
Så vi sprang tvärs över gatan och hamnade på byns skoaffär!
Även där var det rea, 50% på massor av skor!
Douglas fick sina inneskor... Köpte storlek 38 till honom.. Alltså ungen har nu samma storlek som mej... Herreguuuud!!!!
Och så även jag hittade 2 par skor till mej själv på rean!!
Sommarsandaler och ett par lite mer höstigare skor! 
Ja alltså sommaren är ju inte slut ännu, så sandalerna kommer jag ju så klart att kunna ha!;)
De snygga "kängorna" stod de liksom Karolin på!!
De gör sig inte alls rättvis på bilden, för dom är mer orange... Skitsnygga!!! Passar ju perfekt till min annars så tråkiga svarta outfit som jag oftast har på mej.. Då lyser iallafall fötterna upp lite!;)
Och så även Alfred fick ett par dojjor! Ett par helt vanliga Pax! Shit va fort han kommer att springa nu!!;)
För allt detta gav jag 1430 kr... Alltså 5 tröjor och 4 par skor! Snacka om att ha gjort fynd idag!;) När rea är som bäst!;)
Och jo... Jag handlar i dessa affärer annars oxå, inte bara på rean! Vi måste stötta våra små butiker som vi har här i våra lilla stad!!
Shoppa och stötta, annars har vi snart inget kvar här i byarna!!!
Älskar vår lilla stad! Älskar alla små butiker och jag avgudar verkligen alla som vågar satsa på dina drömmar och kör på sina butiker!!!
Hejja dom!

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar att fynda!! Och sandalerna var ju sjuuuuukt fina!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!