torsdag 19 april 2012

Då, sen och nu!

Jag tog mitt målviktskort idag. -20 kg och 8 månader mellan första och sista kortet!
Jag har ju själv inte riktigt fattat vilken resa jag gått igenom, men jo men självklart, nu ser jag ju det själv;-)!
Det är verkligen något som jag kan rekommendera att ta kort på sig själv när man ska gå ner i vikt! Min tanke är att jag nu ska fortsätta att ta en sån här kroppsbild så där varannan månad så att jag håller min vikt! Ja för det är först nu som "jobbet" börjar, att just hålla vikten... Sen ska jag ju från och med nu försöka att hålla mej ifrån alla frestelser som det ofta är på helgerna, allt från vin till godis. Sånt som jag inte behövt tänka på innan när jag jobbat varje helg....

Nu ska jag försöka "fita" upp min kropp. Få till en lite mera putande rumpa, ja för se så platt och tantig den är... *fniss* Brösten skulle gärna fått sej ett lyft... Just nu hänger de och slänger där som två tomma pungkulor...:/ En ny snygg pusch up bh står på min shoppinglista! Men jag går gärna inte och provar ut bh:ar med 3 kids omkring mej;-)

Och till er som säger att ni inte kan gå ner i vikt: Kan jag så kan ni, men man måste bara bestämma sig för att ändra lite småsaker i livet! Och att gå ner i vikt ska inte vara tråkigt, ändra lite småsaker först, byt ut lite här och där och börja rör dej mer! Det är precis så jag har gjort!;-)
Så där ja, nu fick ni se mej i lite större bilder oxå;-)!

51 kommentarer:

  1. Gud vad fin du är!
    Jävligt bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Jadrar vilken skillnad! Helt vansinnigt! Jadrar vad duktig du varit! Skitsnygg ar du ocksa! En helt ny manniska! Wohoo!!!!

    Bamsekramar

    SvaraRadera
  3. Hahaha! "Fitta" kroppen... Jodå.... Hahaha!
    Du har några sjukt snygga benmuskler bak på låren i alla fall!!!
    Du har varit fantastiskt duktig, Karro. All ros till dig!
    Nu väger vi exakt lika mycket. :D

    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Guuu vilket jobb du gjort! Skitbra, och snacka om annan tjej!!!
    Du skriver att du ändrat lite småsaker och rört på dej mer, men har du inte följt nån diet eller annat alls??

    Well done säger jag bara!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Du är grymt duktig, du måste vara väldigt stolt!
    Linnet blir längre och längre på varje foto:)
    Mina blir just nu kortare oct kortare:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Jag säger som varje gång: Du är så snygg :)

    Vilken resa du har gjort. Det är helt otroligt. En ren och skär källa till inspiration är du. Sträck på dig och känna dig stolt!

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Ähhh... W ooooo W!
    Jösses kvinna, du är min idol!

    SvaraRadera
  8. fan va bra du är:-D:-D

    SvaraRadera
  9. Du är såååååå grym Karro!
    Varför bor du inte här så vi kunde tränat ihop?! ;-D

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Helt galet, vilken skillnad!!!!! Du har gjort ett fantastiskt k
    Jobb!!

    SvaraRadera
  11. Grymt bra jobbat!!! :)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  12. Så himla fin!!! Jättebra jobbat, stort grattis och hurra och high five och ryggdunk och jippi! Super! Jag är inne i en sån resa jag oxå och har precis stött på det första stooora hindret, en rejält stukad o tilltufsad fot. Inte glad och inte motiverad. men nu blev jag nog det igen, nånstans... Tack :)

    SvaraRadera
  13. Wow, vad duktig du är - jättebra jobbat och du är ursnygg! Är lite nyfiken - hur gjorde du? kram

    SvaraRadera
  14. Herregud vilken skillnad! Grymt jobbat!

    Kramar!

    SvaraRadera
  15. helt suveränt alltså!! :D

    SvaraRadera
  16. Så bra jobbat! Jag är oerhört imponerad! Men visst är det dags att ändra header-bild nu? Jag känner knappt igen dig där :) Kram

    SvaraRadera
  17. Helt sjukt vilket bra jobb du gjort!! Jag blir alltid så stolt, oavsett om jag känner eller inte känner människan! Tänk vilken skillnad några kilon kan göra!! DU är ursnygg!!

    SvaraRadera
  18. Fy fan vad bra jobbat! Jag väger 76 (är 156 lång) skulle vilja väga 10 kg mindre!

    SvaraRadera
  19. Du är grym! Ska ta tag i mitt när jag väl får lov börja köra igång på allvar typ efter oktober :) Allt går känner jag. Har ju tappat 22 kg tidigare och det ska nog gå! Och inte har jag gått upp alla kilon heller!

    SvaraRadera
  20. Ojoj, vilken resa!!! Shit vad starkt gjort utav dig!!
    Har du nått tips på mat/diet under träningens gång? Väger just nu vad du vägde på bild 1 och blir verkligen super inspirerad att själv lyckas men har inte hittat nått bra sätt att gå tillväga. Du har inga tips??
    Återigen bra gjort!!! Eloge!!

    SvaraRadera
  21. Skitduktigt. :)) kika in på worldofshape.se :)

    SvaraRadera
  22. Wow du är grym tjejen!!!
    Kram
    K

    SvaraRadera
  23. Grymt bra jobbat!:) Vet själv hur det är att kämpa med vikten, du är verkligen en förebild:)

    SvaraRadera
  24. Wow, du är grym! Görbra jobbat Karro.
    Kram

    SvaraRadera
  25. Åh va du har vart duktig !! grymt bra jobbat :)
    Härligt att du äntligen får njuta av fredagsmys - blir det fredagsmus oxå tro ?
    Jösses, det fick till och med C att skratta gott halv 6 i morse ?!
    KRAM

    SvaraRadera
  26. wow vilken skillnad och 2o kilo på 8 månader är ju helt otroligt! Hur har du gått till väga?
    Kram

    SvaraRadera
  27. Goa kvinna. Grattis till att ha nått ditt mål, asgrymt. Jag håller själv på att gå ner i vikt och är snart i mål, 1 kg kvar sedan har jag gått ner 14 kg. Då min motivation har svikit mig har jag kollat på din blogg och känt mig inspirerad och fortsatt, visst har jag haft svackor men på något sätt så har jag hittat motivationen och bara fortsatt. Tack Carro för att du hjälpt mig på vägen! KRAM

    SvaraRadera
  28. Du är grym och du gör så att en annan blir motiverad, i sommar så jävlar ska jag oxå lyckas med att gå ner!!!! Tack för att du har haft modet att blogga om din viktnedgång!!!!! Kram

    SvaraRadera
  29. Jag tyckte du var fin innan också, men ny är du assnygg! Och kolla in din hållning, vilken skillnad, du måste vara några cm längre nu också!!!
    Kramar och kämpa på!

    SvaraRadera
  30. Du är bäst! Du är min inspirationskälla och förebild, ska "bara" hitta motivationen också... ;) Har ju gått ner en del men har väldigt lång väga att gå. Jag skulle bli glad om jag kom ner till den vikt som du har på din före-bild!

    SvaraRadera
  31. Gud vad imponerande och på bara 8 månader, kan du inte sammanfatta hur mycket du tränat och ungefär hur du ätit.

    SvaraRadera
  32. OOJJJ vilken skillnad! Sjukt bra gjort och tycker du ska ge dig en stor klapp på axeln för att du har så grymt bra självdiciplin =)

    SvaraRadera
  33. Oh skit vilken härlig resa du har åstad kommit! Jätte duktigt!

    SvaraRadera
  34. Wow va bra!! Inspirerande och kul, va duktig du ar och du verkar gjort det pa ratt satt. Ingen crash diet utan bara ata mindre skrap, mer nyttigt och trana. Grattis!

    SvaraRadera
  35. Helt fantastiskt! Vilken resa du har gjort.. Jag är grymt impad! Kram

    SvaraRadera
  36. Good work!! O. visst blir man piggare av att motionera?! Det känns nu när jag inte varit på gymmet på ett par månader... *måste börja igen* kram

    SvaraRadera
  37. Men va du e DUKTIG! Men går det att springa med dom där piprensarna till ben du har? Fniss fniss
    jag är super impad av dej! Grattis till målet!
    kramar i massor.

    SvaraRadera
  38. Du ser jättebra ut, själv skulle jag också behöva gå ner... vägde mig igår 75,9 några tips??


    Ett stort grattis

    SvaraRadera
  39. Satan..kikar in och tittar runt och så får jag se det här och bara måste skriva en rad;
    du är gryyym!
    :)

    SvaraRadera
  40. Gud så duktigt ! Jag tillhör en av de som säger att jag inte fixar att gå ner igen då man jojo
    Bantat hela livet. :/. Du känner inte mej men jag vet vem du är och kan bara säga att
    Du är lika vacker på alla korten :) / Lotta

    SvaraRadera
  41. Först säger jag - awesome!!! Sen kan jag bara skratta... sen augusti -11 till juni -12 gick jag ner 13 kilo!
    Ha en skön helg :-)

    SvaraRadera
  42. Så otroligt duktig du är !! :)
    Starkt jobbat !!
    Ha en fortsatt trevlig tisdag ;)

    SvaraRadera
  43. WOW!!! Och tänk att du ser mycket yngre ut dessutom, well done!!! Åhhh nu vill jag i mål!!!

    SvaraRadera
  44. Superfantastiskt! Ja hur har du gjort? Du har bytt ut lite här och där och tränat?! Kan du vara mer specifik?! :)

    SvaraRadera
  45. Underbart. Vill gärna veta hur du gjorde?

    SvaraRadera
  46. Shit va inspirerad jag blir av din viktnedgång!! Min resa började igår, ska från 80 till 60 kg.. Känns heelt ouppnåeligt, men när jag ser dig så inser jag att det faktiskt KAN GÅ :-)! Tack! Ska också ta bilder, även om det verkligen tar emot att fota mig själv just nu 8-D!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!